Review of The Natural (1984) by Juuso R — 22 Oct 2012
Yllättävänkin hyvä ollakseen kuitenkin kohtuu iäkäs elokuva jo. Jotain pientä kuitenkin oli, mistä en niin paljon nauttinut elokuvaa katsoessa että jää kolmeen tähteen.
This review of The Natural (1984) was written by Juuso R on 22 Oct 2012.
The Natural has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
