Review of The League of Extraordinary Gentlemen (2003) by Pablo Villaça for Cinema em Cena — 11 Sep 2003
Quem não leu o trabalho de Moore e O'Neill vai gostar do filme? Acredito que não, já que o péssimo roteiro, que se transforma em uma verdadeira bagunça a partir da metade da projeção, jamais consegue tornar a trama envolvente - ou mesmo lógica.
You can read the full review where it was originally posted online.
This review of The League of Extraordinary Gentlemen (2003) was written by Pablo Villaça and published by Cinema em Cena on 11 Sep 2003.
The League of Extraordinary Gentlemen has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
