Review of The Heartbreak Kid (2007) by Paulita C — 16 Jul 2011
No, no me gusto. Los Farrelly pueden hacer cosas mejores. Tiene sus buenos momentos, pero en gral me resulto bastante ridìcula y aburrida.
This review of The Heartbreak Kid (2007) was written by Paulita C on 16 Jul 2011.
The Heartbreak Kid has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
