Review of The Good, the Bad and the Ugly (1966) by Gokce B — 29 Jun 2012
Iyi (!) olanın blondie lakabına sahip olması dà 1/4Åà 1/4ndà 1/4rà 1/4cà 1/4....oturup à 1/4zeinde bir makale yazılacak kadar enteresan temaları olan bu filmi eastwoodun blondieyi oynaması sebebiyle 3 yıldızla kapıyorum.
..hahaha.
This review of The Good, the Bad and the Ugly (1966) was written by Gokce B on 29 Jun 2012.
The Good, the Bad and the Ugly has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
