Review of The Double (2011) by Gökhan Y — 09 Feb 2012
Yonetmen film sonuna kadar siz onla oynayin diye ilk suprizi elinize veriyor son noktada iki ses bi dà 1/4bes aklinizi alıyor :) Rusya ve Amerika arasindaki soguk savasa mukemmel bir yorumda yapmaktan geri.
kalmiyor. eger ruslar savasta fuzeleri yerine kadinlarini kullansalardi simdi hepimiz kalpak giyiyor olurduk :).
This review of The Double (2011) was written by Gökhan Y on 09 Feb 2012.
The Double has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
