Review of The Congress (2013) by Javier G — 06 Jan 2018
El Congreso, la primera parte me ha parecido muy interesante, me recordaba mucho a la película de Advantageous, que tiene casi el mismo mensaje. Pero al final se va degradando un poco el clímax y me perdí totalmente, y el final prefiero guardarme mi opinión. El conclusión, buena base, un poco mal ejecutada pero me encanta que sea original y atrevida.
The Congress, the first part I found very interesting, reminded me a lot of the Advantageous film, which has almost the same message. But in the end the climax is degrading a Little bit and I get lost completely, and the end of the film I prefer to keep my opinion. The conclusion, good base, a little poorly executed but I love that it is original and daring.
This review of The Congress (2013) was written by Javier G on 06 Jan 2018.
The Congress has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
