Review of The Brothers Bloom (2008) by Ariel V — 02 Jan 2011
Hyväntuulinen huijarikomedia äityy loppupäässä turhan vakavahenkiseksi, mutta kokonaisuutena toimii oikein mainiosti...
This review of The Brothers Bloom (2008) was written by Ariel V on 02 Jan 2011.
The Brothers Bloom has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
