Review of The Asphalt Jungle (1950) by Paavo L — 01 Feb 2009
Jossaki luki, etta tama on mestariteos. noh siina oli totuutta pikkuisen varitetty, mutta ihan hyva ryostoleffa kuitenki. Elokuvasta ei kuitenkaan kannate odottaa Ocean 11 tyylista veijari meininkia vaan elokuvan savy on synkempi.
This review of The Asphalt Jungle (1950) was written by Paavo L on 01 Feb 2009.
The Asphalt Jungle has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
