Review of The Aristocrats (2005) by Katja A — 21 Jun 2008
Aika hauska leffa ja hyvin toteutettu. Tai oikeastaan tässä ei ollut mitään hauskaa, mutta ei voinut olla nauramatta. Lopussa tuli ehkä hieman sellainen olo, että lopettakaa jo....
This review of The Aristocrats (2005) was written by Katja A on 21 Jun 2008.
The Aristocrats has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
