Review of Stop-Loss (2008) by Petri P — 22 Feb 2009
Aikas kantaaottava sotakertomus ja hyväkin sellanen.. Jokainen oman kierroksensa tehny on tämä katottava! Hiukka alussa toi MTV-production vähän pelotti, mut hienostihan se meni.. tosin loppuunpäin mentäessä sieltä alkoi taas nousta tuo amerikkalaisuuden palvonta.
This review of Stop-Loss (2008) was written by Petri P on 22 Feb 2009.
Stop-Loss has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
