Review of Solomon Kane (2009) by Ville H — 30 Dec 2010
Tämä oli semmonen linnanvoutielokuva. Hassusti pukeutuvat tytöt ja tytöiltä näyttävät pojat varmasti tykkäis. Juonihan tässä oli ihan ala-astekamaa, mutta kuva oli välillä todella tyylikkään näköistä.
Näyttelijäsuorituksistakaan ei juuri haukkumista keksi. Loppujen lopuksi viihdyttävä elokuva, vaikka ei mulle tätä samaa genreä kannata jatkossa yrittää tyrkyttää.
This review of Solomon Kane (2009) was written by Ville H on 30 Dec 2010.
Solomon Kane has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
