Review of Scott Pilgrim vs. the World (2010) by Benjamin O — 06 Jan 2017
Hassua, en yhtään muistanut että olin jo nähnyt tämän leffan. Jossain kohtaa jotkut jutut alkoivat tuntumaan oudon tutuilta, mutta silti olin varma että olin nähnyt tästä vain pätkiä.
No anyways, hassu sekoitus elokuvaa, videopelejä ja sarjakuvaa. Hauska. Tykkäsin. Taistelukohtauksissa nukahdan aina, mutta ei haittaa. Tämä oli niin erikoinen ja eri tavalla tehty audiovisuaalinen iloittelu, että ansaitsee neljä tähteä, puoli enemmän kuin viimeksi.
Aiempi arvostelu:
Ihanan erilainen leffa, joka oli hauskasti tehty, täysin surrealistinen, sarjakuvamaisilla kirjoitetuilla äänitehosteilla täydennetty hulvattelu. Leffassa oli potentiaalia vaikka mihin, siksi ihmettelenkin, miksi se kuitenkin jätti vähän kylmäksi.Jotenkin en ihan päässyt tunnelmaan mukaan, vaikka kovasti olisin halunnut tykätä tästä leffasta enemmänkin.
This review of Scott Pilgrim vs. the World (2010) was written by Benjamin O on 06 Jan 2017.
Scott Pilgrim vs. the World has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
