Review of Saw V (2008) by Juhani L — 16 Apr 2011
Exculta takaisin kampille ja mitahan sita puuhailis. Noh Saw 5 pyorimaan ja sankyyn lepoasentoon katsomaan. Jossain vaiheessa Saw jai pyorimaan taustalle ja uni iski paalle, joten leffan loppuosa piti kattoa seuraavana paivan uudelleen.
Ei voi siis ainakaan sanoa, etta leffa olisi ollut liian janna tai kauhistuttava. Ei mitaan uutta, eika savayttanyt mitenkaan. Aivot nolla-asennossa kattelua.
This review of Saw V (2008) was written by Juhani L on 16 Apr 2011.
Saw V has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
