Review of Resident Evil: Degeneration (2008) by Taba H — 20 Jan 2009
Pelisarjan hc-fanina on pakko antaa vahan ylimaaraista (Leon on neljannen pelin designin mukaisesti niin kewl^^), leffa on oikeastaan pettymys kylla, patka on kuitenkin ihan oikea elokuva, mutta animaatio on aika kokkoa ja liikkeet usein jaykkia nukkemaisia, kasvojen liikkeista ei tunteita erota, muuten nayttaa kylla ihan hyvalta, lisaksi liiallinen pelimaisyys arsyttaa, leffa koostuu ikaan kuin parista eri kentasta, lopussa on peleille tyypillisesti jokin iso kynsimorko ja taistelukentta tuhoutuu aikarajan sisalla, lisatty jopa pieni puzzlekohtaus haha.
..
This review of Resident Evil: Degeneration (2008) was written by Taba H on 20 Jan 2009.
Resident Evil: Degeneration has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
