Review of [REC]² (2009) by Gonzalo D — 23 Oct 2013
Vi esta pela demasiado tarde, años mas tarde de lo debido, cuando la fórmula de la cámara en mano estaba más que agotada. Me aburrí.
This review of [REC]² (2009) was written by Gonzalo D on 23 Oct 2013.
[REC]² has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
