Review of Rare Exports: A Christmas Tale (2010) by Janne Y — 19 Dec 2010
Konseptiltaan mukavan omaperäinen ja virkistävä leffa. Leffan huumori meni vähän liikaa kummeli-osastolle, mutta lähinnä kiroiluun perustuvat läpät onnistuivat kuitenkin naurattamaan Jorma Tommilan ja Tommi Korpelan mainion eläytymisen ansiosta.
Vähän puolitiehen tämä lopulta kuitenkin jäi. Kunnon kliimaksi jäi puuttumaan. Pikku-Pietarin pärstä ja touhut alkoivat loppuakohden ärsyttämään aika rankasti. Lopun surkeat cgi:t rikkoivat myös aika pahasti tunnelmaa.
Etenkin kun hieman luovasti kiertäen siihen ei olisi tarvinnut turvautua lainkaan (tai ainakin paljon vähemmän). Rare Exports on kelvollosta kertakatseluviihdettä, mutta ei ehkä ihan kaiken hypensä arvoinen.
This review of Rare Exports: A Christmas Tale (2010) was written by Janne Y on 19 Dec 2010.
Rare Exports: A Christmas Tale has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
