Review of Postal (2007) by Ville H — 11 Oct 2008
Järkyttävää tuubaa kuten kaikki uwen elokuvat. Elokuvalta oisin odottanu vähän enemmän mässäilyä gorella, kun kerta pelitkin aikanaan hätkähdyttivät versiyydellään.
Tylsä elokuva jopa krapula elokuvaksikin.
This review of Postal (2007) was written by Ville H on 11 Oct 2008.
Postal has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
