Review of Mongol: The Rise of Genghis Khan (2007) by Helio A — 30 Dec 2008
Fue una buena pelicula. Un poco larga pero me gusto el concepto de la misma. El hombre no para de tener malos momentos y eso que su dios lo protegia. Hubiera preferido más accion.
This review of Mongol: The Rise of Genghis Khan (2007) was written by Helio A on 30 Dec 2008.
Mongol: The Rise of Genghis Khan has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
