Review of Mondays in the Sun (2002) by Elgan D — 20 Oct 2010
Sympaattinen ja yllättävän kaurismäkeläinen elokuva. Tykkäsin tosi paljon tunnelmasta, miinuksia geneerisestä musiikista joka alka ärsyttää elokuvan loppuun mennessä.
This review of Mondays in the Sun (2002) was written by Elgan D on 20 Oct 2010.
Mondays in the Sun has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
