Review of Max Payne (2008) by Aziz V — 27 Nov 2010
Hyvä peli ja siittä luonnollisesti paska vilmi. Muutamin paikoin tosin hyvän hyvän näkönen ja olihan tässä pari vosuaki. Wahlberkki näyttelee rennosti kuin Vorresterin Ritke, eli kannattaisi pysyä päivädraamassa tai mennä vaikka mäkkäriin, niin saisi edes jotakin hyvää aikaan.
-----.
You know the story: first there's a hit game, then someone gets overly exited about the idea, that we could make a shitty movie and still make a shitloads of money. Or otherway.
Wahlberg acts as he would be Ridge Forrester, and because all his acting is like this, I suggest that he would go to McDolands so he could do something good for a change.
Don't watch or Payne's gonna getcha.
This review of Max Payne (2008) was written by Aziz V on 27 Nov 2010.
Max Payne has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
