Review of Lonely Hearts (2006) by Tuuli S — 07 Jul 2008
Travolta on kauhea, candolfini jotenkin omituinen, salma samanlainen kutein aina kun pitää olla vamppi, leto on skitso ja aika namu jos ei pakenevaa hiusrajaa huomaa. Lopun sähkötuolikohtauksen näyttelee aika hyytävästi.
This review of Lonely Hearts (2006) was written by Tuuli S on 07 Jul 2008.
Lonely Hearts has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
