Review of Lapland Odyssey (2010) by Kari K — 08 May 2011
Melkoisen hauska ja rento raina. Surullista kuitenkin on että meno Lapissa on juuri elokuvan kaltaista. Kyseessä on melkolailla dokumenttielokuva. :).
This review of Lapland Odyssey (2010) was written by Kari K on 08 May 2011.
Lapland Odyssey has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
