Review of Julie & Julia (2009) by Olli-Matti T — 30 Jun 2012
Harvakseltaan ohjaavan Ephronin uutukainen on hyvin elämänmyönteinen ja suurella sydämmellä kerrottu tositarina. Streep on loistava maukkaassa elokuvassa joka kylläkin kärsii paikalleen jämähtävästä tarinankerronnasta.
Leffa joka synnyttää halun kokata. Bon Appetit!
This review of Julie & Julia (2009) was written by Olli-Matti T on 30 Jun 2012.
Julie & Julia has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
