Review of Jersey Girl (2004) by Paavo L — 08 Dec 2008
Kattelin tan ekakerran silloin kun taa ilmesty ja petyin vahan. Taa oli enemman suurelle yleisolle suunnattu kuin Kevin Smithin elokuvat yleensa. Nyt kattelin tosta tv1000:lta tan uusiks ja hyvahan taa oliki.
Ei mitaan parasta Kevin Smithia, mutta yleista tarjontaa peilaten hyva. Kevin Smith on erittain hyva kasikirjoittaja, mutta heikkoudet on ohjauspuolella. Siina han ei ole vahvimmillaan. Normaalisti han on kuitenkin kirjoittaa kasikirjoitukset niin etta paapaino on loistavassa dialogissa ja nain ohjauksen heikkoudet jaa monesti taka-alalle.
Nyt ei ole aivan nain ja siksi tama ei olekkaan aivan nappisuoritus, mutta hyva leffa kuitenkin.
This review of Jersey Girl (2004) was written by Paavo L on 08 Dec 2008.
Jersey Girl has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
