Review of Inside Man (2006) by Joonas A — 25 Feb 2013
"Siinäkö se oli?", kuului ensireaktioni lopputekstien alettua rullata. Alun ryöstökohtaus lupaa enemmän. Upeasta näyttelijäkaartista huolimatta elokuva jäähtyy ison luokan pettymykseksi.
Panttivankitilanteen jo loputtua elokuva jatkaa tyhjäkäynnillä päämäärättömään loppuun asti.
This review of Inside Man (2006) was written by Joonas A on 25 Feb 2013.
Inside Man has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
