Review of I Spit on Your Grave (2010) by Toby E — 16 Mar 2011
Jestas sentään! Olihan melkoinen teos, uskollinen alkuperäisen hengelle mutta ei kirjaimelle. Alkupuoli oli parempi mutta ei loppupuolikaan huono ollut. Yhdessä kohtaa karkasi tekijöiltä kyllä mopo niin käsistä, että on helppo arvata brittien leikanneen siitä ne 43 sekuntiaan.
Loistavakuvainen jenkkiblu-ray taas oli A-alueelle lukittu.
This review of I Spit on Your Grave (2010) was written by Toby E on 16 Mar 2011.
I Spit on Your Grave has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
