Review of Gravity (2013) by Nedensoruyorsun — 30 Dec 2013
İzlediğim en iyi gerilim filmlerinden bir tanesiydi. Özellikle uzaydaki o meteor parçaların uzay istasyonuna çarpınca kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu...
This review of Gravity (2013) was written by Nedensoruyorsun on 30 Dec 2013.
Gravity has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
