Review of Goal II: Living the Dream (2007) by Antti P — 13 Mar 2008
Uskomatonta tuubaa, oli tuskaa katsoa. tälläkään kertaa ei ylläreitä kahteen tuntiin mahdu. ihmissuhde kuviointia yritetään tuoda mukaan soppaan mutta henkilöhahmot jää liian yksuloitteisiksi.
. ei tätä viiti ees jalkapallon tautta katella..
This review of Goal II: Living the Dream (2007) was written by Antti P on 13 Mar 2008.
Goal II: Living the Dream has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
