Review of Feast III: The Happy Finish (2009) by Anders J — 07 Feb 2009
Jeg er en stor fan av "Feast" serien. Den foerste kun hintet til hva Gulager hadde I tankene, og del 2 tok ting saa langt at til og med jeg rynket paa nesen et par ganger. "Feast 3" starter umiddelbart etter del 2, og har du ikke sett den vil du nok ikke skjoenne stort av hva som skjer her. Naar det er sagt vet jeg heller ikke hvor jeg fikk med meg, for Gulager har oeket trykket saa til de grader for hver film og bryr seg paa ingen maate om logiske brister eller noe som helst egentlig.
Han er kun interessert I aa underholde oss, koste hva det koste vil, og det klarer han. Det trenges filmer som dette, de er en viktig del av hvilken som helst sjanger og det er svaert godt aa kunne lene seg tilbake aa bare la seg underholde.
Dessverre er det mulig jeg hadde litt for hoeye forventninger etter del 2, for dette er nok den svakeste I serien. Bruken av night vision fallt ikke I smak hos meg, og settingen som store deler av filmen tar plass I virker som en billig utvei, som om de gikk tom for penger.
Men, "Feast 3" klarer enda aa underholde svaert godt selv med disse problemene og dette blir staaende som en av de morsomste seriene med filmer innenfor sjangeren.
Det hintes dog om en del 4 paa slutten av denne, men jeg haaper inderlig at Gulager kjenner sin besoekelsestid og proever noe nytt, for denne mannen vil jeg se mer av.
This review of Feast III: The Happy Finish (2009) was written by Anders J on 07 Feb 2009.
Feast III: The Happy Finish has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
