Review of Fast & Furious (2009) by Zerpnos — 08 Mar 2017
Aksiyon manyaklığı. Arabalar ve aksiyonu ne yaparsak olur diye çok fazla düşünmenin sonucunda bu olmuş. Karşımıza 2. filmin senaryosuna benzer bir senaryo çıkıyor ve tek fark bu filmde Dom'un olması ama gerçekten çok farklı bir hava kattığını söyleyebilirim.
Ardından eski dostların ortak bir olayda buluşması ve birbirlerini kollamalarını ele alıyor. Senaryo bakımından fazla sevdiğimi söyleyemem fakat sonunda 5. film için güzel bir senaryo hazırladıklarını söyleyebilirim.
En azından 2 ve 4 gibi aynı senaryolarda olmayacaklarını düşünüyorum. Tokyo Drift macerasından sonra tekrar 2. filme dönüş bana kötü hissettirdi, ortalama bir film olduğunu düşünüyorum.
This review of Fast & Furious (2009) was written by Zerpnos on 08 Mar 2017.
Fast & Furious has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
