Review of Elephant (2015) by Sheila P — 23 Feb 2011
Tosi kauniisti kuvattu ja hienosti rakennettu draama. Loppu on kyllä poikkeuksellisen ahistava ja toi täyden aukon käyttö kamera-ajoissa on ihan jumalaisen näköstä.
This review of Elephant (2015) was written by Sheila P on 23 Feb 2011.
Elephant has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
