Review of Dogville (2003) by Curtis L — 19 Jun 2008
Melkoisen shokeeraava , mieleenpainuva leffa. Teatterimaiseen, vaatimattomaan lavastukseen tottuu yllattavan nopeasti, ja pitkasta kestostaan huolimatta leffa jaksaa kiinnostaa. Muistuttaa tunnelmaltaan paljon Dancer in the Darkia, jota myos on vaikea katsoa paahenkilon kulkiessa kohti tuhoaan.
Yllattava, hatkahdyttava loppu on kuin kaiken kruunu - se saa katsojan pohtimaan klassista ikuisuuskysymysta: onko anteeksianto aina paikallaan, vai saako joskus kostaa?
This review of Dogville (2003) was written by Curtis L on 19 Jun 2008.
Dogville has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
