Review of Doghouse (2009) by Der K — 05 Dec 2009
En ret ligegyldig monstersplatkomedie med fantasiloest manuskriptforfatteri; der I mere end et tilfaelde overskrider graensen til plagiatisme, taabeligt plot, sporadisk okay gore og et ensemble af forsoegsvist varierende, Parkinsons-ramte, femi-kannibal-freaks, der synes at bevaege sig som noget en koreansk spöjelsesgyser kastede op I start-00'erne.
Vil gerne vaere: Shaun of the Dead, Guy Ritchie film, Feast, so-bad-they're-good B-film fra 80'erne.
Allerhoejst egnet til toemmermaendsramte formiddage.
This review of Doghouse (2009) was written by Der K on 05 Dec 2009.
Doghouse has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
