Review of Conan the Destroyer (1984) by Nicholas P — 22 Apr 2009
Pettymyshan tama ekan Conanin jalkeen on. Jarkyttavan arsyttavia ja huonoja sivuhahmoja ei voi kuin vihata. Lisaksi elokuvan juoni kerrotaan alussa, kun pahuutta huokuva kuningatar kertoo suunnitelmansa.
Mikahan poittni siinakin oli? Arska on lisaksi suurimman osan ajasta ilman paitaa ja sita ei perustella mitenkaan, toisin kuin ykkosessa, jossa hanella sentaan on vaattetkin paalla. Musiikit ovat loistavat, vaikka ovatkin kierratetty melkein kaikki ykkos osasta.
Taistelukohtaukset ovat ihan jees ja magia on parhautta!
This review of Conan the Destroyer (1984) was written by Nicholas P on 22 Apr 2009.
Conan the Destroyer has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
