Review of City of Ember (2008) by Juuso R — 08 Jul 2011
Yllättävän hyvä seikkailuelokuva. Elokuvan kansissa mainostetaan koko perheen elokuvaksi, mutta en nyt olis ihan varma, että soveltuuko kuitenkaan 7-vuotiaille niin kuin alaikäraja on...
This review of City of Ember (2008) was written by Juuso R on 08 Jul 2011.
City of Ember has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
