Review of Chaos Theory (2007) by Botka P — 30 Jul 2008
Jostain syysta olen pitanyt ryan reynoldsista siita asti kun se oli siina kaks poikaa ja tytto ja pizzapaikka tai jotain sellasta. se osaa nayttaa hauskalta ja surulliselta vaihtamatta ilmetta edes valissa.
hieno mies. siita nuo kaks tahtee, muutenhan taa leffa nyt ei ihan mitaan erikoista ollu, mutta ihan katsottava kuitenkin. suosittelen katsomaan reynoldsin takia.
This review of Chaos Theory (2007) was written by Botka P on 30 Jul 2008.
Chaos Theory has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
