Review of Butterfly on a Wheel (2007) by Thushara R — 22 Aug 2009
Muutamia epauskottavia pikkuasioita pisti silmaan. Lopussa Maria Bellon roolihahmo ns. "massailee/hehkuttaa" tapahtunutta aivan liikaa mika tuntuu naurettavalta. Mutta muutoin ihan hyva ja katsottava patka.
This review of Butterfly on a Wheel (2007) was written by Thushara R on 22 Aug 2009.
Butterfly on a Wheel has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
