Review of Bridget Jones: The Edge of Reason (2004) by Jenni K — 15 Feb 2010
Olin jo melkein unohtanut, miten kamala tekele tämä oli, kun mainostauolla osuin katsomaan sitä hetken. Miksi, voi miksi, Bridgetistä joka oli ykkösessä ihan symppis, piti kakkoseen tehdä vastenmielinen tollo?! Miksi hän liiikkuu kuin olisi sairaalloisen ylipainoinen tai jotenkin vammautunut, kun hän kuitenkin on aivan normaalivartaloinen? Miksi hän tekee sitä samaa typerää ilmettä koko ajan?
Miksi tehdä elokuva, jos siinä ei ole mitään uutta? Olisi pitänyt katsoa mielummin mainoksia, niin olisi pysynyt paremmalla tuulella.
This review of Bridget Jones: The Edge of Reason (2004) was written by Jenni K on 15 Feb 2010.
Bridget Jones: The Edge of Reason has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
