Review of Beauty and the Beast (2017) by Ingrid A — 27 May 2017
Esta pelicula es genial, me encantó, los efectos de animación, el reparto, los musicales... nada que ver con la cenicienta, que fue un asco.
This review of Beauty and the Beast (2017) was written by Ingrid A on 27 May 2017.
Beauty and the Beast has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
