Review of Batman: Gotham Knight (2008) by Juho K — 12 Sep 2008
En tieda pidanko japanilaisesta animesta paljonkaan, mutta tama lyhyista episoideista koostuva, animetyyliin toteutettu elokuva on upeasti toteutettu niin animoinnin kuin tarinoidensakin osalta. Tarinat eivat ole niinkaan yksiulotteisia, kuin esim.
Subtvlla ja nelosella esitetyt battisjaksot (vaikkeivat nekaan missaan nimessa huonoja ole). Gotham Knightissa on tarkoituksellisesti yhtymakohtia Christopher Nolan uusiin Batmaneihin, mutta ne eivat anna kahlita tarinoita.
Ei animaatioista kovin usein tule mieleen sanoa; "Wau! Tosi magee!" :).
This review of Batman: Gotham Knight (2008) was written by Juho K on 12 Sep 2008.
Batman: Gotham Knight has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
