Review of Batman: Gotham Knight (2008) by Jenna T — 18 Aug 2010
Hyvää viihdettä, yksi lempi animaatioistani. Tyyliltään hieno ja siisti, tapa jolla juonta kuljetetaan on erilainen. Suosittelen katsomaan vaikka sadepäivänä!
This review of Batman: Gotham Knight (2008) was written by Jenna T on 18 Aug 2010.
Batman: Gotham Knight has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
