Review of Batman (1989) by Joonas A — 03 Mar 2013
Viihdyttävä ja tyylikäs elokuva, joka oli Yön Ritarin ilmestymiseen asti paras Batman-elokuva, jonka olin nähnyt. Burton kiertää supersankarielokuville tyypillisen origin story-formaatin ja aloittaa tarinansa hetkestä, jolloin Batman jo tunnetaan.
This review of Batman (1989) was written by Joonas A on 03 Mar 2013.
Batman has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
