Review of Barbarella (1968) by Chris K — 09 Jul 2008
Aukko sivistyksessa korjattu, mutta eihan taa ollutkaan niin vaikuttava wtf-trippi, mita olin etukateen odotellut. Elokuva ois kaivannut enemman toimintaa ja kuvittelin Barbarellan olevan taysin ylivoimainen galaksien soturi, mutta siitahan oltiin tehty liian avuton ja sehan on ottavana osapuolena about joka taistelussa (!), joka sotii muuten taysin ristiriidassa sen faktan kanssa, etta Fonda leikkii tassa jotain voimakasta ja itsenaista naista, jaellen pesaa ties mille karvanokille ja sokeille enkeleille.
Nipin napin kolmen tahden arvoista 60-luvun avaruuspsykedeliaa, jossa mennaan turhan kesylla puolella. Duran Duranin ja Dildanon kaltaiset nimet vaan silti jaksaa naurattaa.
This review of Barbarella (1968) was written by Chris K on 09 Jul 2008.
Barbarella has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
