Review of Bad Education (2004) by Anni T — 06 Jan 2008
Päähenkilöt olivat jotenkin yhtä aikaa kaloja ja lintuja, saaliita ja saalistajia. Jaksoi katsoa, eikä pelkästään Gael Garcian (oih!)takia :D.
This review of Bad Education (2004) was written by Anni T on 06 Jan 2008.
Bad Education has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
