Review of Asterix at the Olympic Games (2008) by Stéphane M — 06 Feb 2008
Au vu des critiques assassines, je m'attendais à une daube ! C'est peut-être pour cela que je ne l'ai pas trouvé si mauvais que ça. Par moment, j'ai même ri.
Mais bon, je n'irai pas jusqu'Ã le conseiller.
This review of Asterix at the Olympic Games (2008) was written by Stéphane M on 06 Feb 2008.
Asterix at the Olympic Games has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
