Review of Asterix at the Olympic Games (2008) by Michaël C — 20 Aug 2008
Faut le mater pour le film en lui meme et pas pour les acteurs qui jouent dedans, et a la fin on se rend compte que c'est un tres bon film.
This review of Asterix at the Olympic Games (2008) was written by Michaël C on 20 Aug 2008.
Asterix at the Olympic Games has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
