Review of Animal Kingdom (2010) by Ian P — 10 Mar 2011
Animal Kingdom - tai luonnon valinta - siis ihmisten valinnat ne tässä aussie-draamassa näyttelevät enemmän kuin luodit, hyvä niin. Tarinaa rakennetaan kohtalaisen uskottavasti ja mukavan oloisia epätyypillisiä kriminaaleja, mutta tässä uusioperheessä on lopulta liikaa jäseniä kun osa jää täysin muiden varjoon. Itseäni hieman häiritsee valinta näytellä liiankin tampio-moodissa sekä ihmeellinen rytminvaihto vaikka onneksi aivan loppu on taas jees.
Pienellä tiivistyksellä (tai toiseen suuntaan hahmojen kasvatuksella) olisi ollut kyllä mahdollisuuksia erittäin hyvään, mutta esikoisohjaajalta oikein nappisuoritus ja siten suositus ja nimi muistiin.
This review of Animal Kingdom (2010) was written by Ian P on 10 Mar 2011.
Animal Kingdom has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
