Review of American Psycho (2000) by Sydney D — 26 Dec 2012
Pakko oli tämäkin aukko sivistyksessä paikata. Alku oli erittäin lupaava, hieman omituisen henkilön tyylikäs esittely. Mutta loppua kohden sitten menikin vähän liian överiksi ja ällöttäväksi.
Olisi voinut jatkaa aloitetulla satiirisella linjalla eikä mennä mässäilyyn asti. Juonenpätkätkin olivat hieman irrallisia ja lopuksi jäi keskeneräisyyden maku suuhun. Näinä pimahtaneiden kouluampujien aikoina ei kauheasti edes naurattanut.
Parasta oli kaikki se 80-lukulaisuus ja varsinkin musiikki.
This review of American Psycho (2000) was written by Sydney D on 26 Dec 2012.
American Psycho has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
