Review of Aguirre, the Wrath of God (1972) by Mauricio I — 11 Sep 2008
Yp creo que cualquiera que ve esta pelicula nunca se la va a poder sacarf de la cabeza, solo por eso es una de las mejores peliculas de todos los tiempos.
This review of Aguirre, the Wrath of God (1972) was written by Mauricio I on 11 Sep 2008.
Aguirre, the Wrath of God has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
