Review of Lapland Odyssey (2010) by Jon C — 29 Dec 2012
Jasper Paakkonen ei ole oikeastaan koskaan kovin vakuuttava, varsinkaan pohjoisen murretta vaantaessaan. Positiivista elokuvassa on erilainen tarina, hienoa valilla nahda jotain sellaista joka ei ole se perus Voi-etta-olen-niin-herkka-ja-rakastaisin-mutta-kun-se-sattuu-ja-suhde-on-kortilla-kun-petetaan-toisiamme-koko-ajan-ja-Edelmann-on-taas-alasti -meininkia tarinaltaan.
Hyva pojat!
This review of Lapland Odyssey (2010) was written by Jon C on 29 Dec 2012.
Lapland Odyssey has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
